28 April 2014

Patut marah ke

Assalamualaikum

Ade satu point bila kita marah gila gila kat orang yang kita sayang. Tapi dengan rendah diri orang tu mengaku salah and menyesal ape dia buat.

Situasi: orang yang kita sayang tu lebih kepada kawan baik la. Sebab ni takde kaitan soal hati dan ego. Tapi lebih kepada sayang yang ikhlas.

Kesalahan: harming herself. Yep, tak melibatkan orang lain tapi terpulang kalau dia pon nak rasa terancam.

Aku dalam situasi harming myself.

So, aku paham dia nak marah gila gila dengan perangai aku yang satu tu. Tapi aku boleh je nak bentak balik. Kenapa perlu nak marah? Tak jejas kau kan? Tapi aku dengan muka penuh menyesal merayu dia maafkan aku.

Aku makin sesak kenapa dia nak act like that. Macam dia sangat menjaga etika. Like seriously, kau macam aku jugak. Kita sama.

Masa tu aku rasa tak berbaloi aku buat salah sikit je dengan kemarahan dia tu. Tak berbaloi.


What the FAY say

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...