30 December 2011

Ni sekadar entry

Assalamualaikum.

Semua orang tekun melayan Maharaja Lawak Mega kan.. final kan..

Ni frust takdak package mustika bak ang.

Ni yang buat aku sign in belog lantas aku tekun taip ayat.

Baru-baru ni, ada sorang lecturer dari faculty Art n Design datang and invite aku untuk jadi salah sorang erm.. macam mana aku nak habaq. sat lagi ada yang senyum senget macam caya tak caya.

Nak percaya mati mak, tak percaya mati bapak.

Hahahaha

Aku di invite untuk jadi model batik merbok. (gosok-gosok mata)

Tak boleh blah! aku tak pergi casting even any audition pun.

Tapi berbekalkan kaki zirafah langkah longkang lebar 4kaki, aku setuju.

Seriously, benda ni sangat baru. perasaan aku time tu sangat awkward.





Perasaan aku masa jalan sensorang dengan heels tinggi melangut semua kawan aku tengok aku adalah seperti kau masuk ke dewan exam lewat 10mins and kau dengan bergaya berjalan lenggang lenggok menuju ke meja. usually meja tu depan sekali. teheee

For sure lah berdebar, malu segan silu orang duk usha atas bawah atas bawah.





Supermodel T_T



Dah cabut bulu mata selebat hutan simpan


Frankly speaking, since that day aku rasa confidence level aku lebih bagus..

Tak sia-sia Sir Rozman bagi peluang kat aku. terharu wuuu

Tatata tawan-tawan. nak kiwi kasut adik-adik sat. macam korang heran herrr




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...