31 December 2011

Stock gambar bergelandangan

Assalamualaikum w.b.t.

Holiday aku nak habis dah.. al-kisah seminggu sebelum balik umah sambut mid-term break, aku pulun lah plan macam-macam. penuh memory phone aku tulis agenda cuti seminggu ni. tapi haromm tak jalan langsung. ceit membazir memory space je.

Selalunya memang lagu tu pun. dah tak heran apetah lagi kesal. tapi menyesal di kemudian hari tu ada.





Dalam banyak-banyak agenda yang tak menjadi tu, ade gak yang jadi..

Berseronok-ronok di Melaka. hihi dapat pegi Melaka rombongan Pak Ya (pak aku) tajaan Cik Ida (mak den).



Pemilik belog bersama kepala rombongan



Dimanakah Laksamana Sunan beta yang khabarnya dikidnap oleh Alfonso Makankaki?
Cepat sikit pulang kang beta tertinggal train.



Duta bangunan karat. ahaks 




Bahtera yang tak bergerak di belakang kami haha ade atas darat sebab tsunami




Time aku launching arrow tepat tengah-tengah bulatan tu, tangan aku reflect tang batang idong. mak aih macam senget dah idong beta. wuuu



Awat tak sampai Batu Gajah lagi mak?



Melaka best, makan tak best, tido best.



Budak ni akan ke Melaka jugak. ikut agensi rombongan mak pak nye pula.


Ahaa setakat ni, agenda tersebut berjalan lancar.

Next agenda tunggu entry lepas ni.

Dhaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...