05 March 2012

C.O.M.E. B.A.C.K.

Assalamualaikum w.b.t.

Come back untuk kesekian kalinya.. payah untuk stick depan laptop and menaip macam focus gila menaip esaimen yang kena submit esok. tak boleh aku apply langsung masa update entry.

Tapi macam kucing oren jantan kat umah aku ni yang duk mengiau-iau nak makan, belog aku jugak di sarankan di beri makanan. tapi macam biase, makanan untuk belog memang tak cukup protien dan karbo nye. ala kadar je haha



puh puh semangat study cepat lah datang

Cakap pasal come back. ade beberapa perkara yang suatu masa dulu pernah aku buat and used to wore it dengan kerap. but, due to some extend ceywah banyak lah extent kau. tapi kerana masa dan keadaan, aku dah tak sentuh ia. 



Kalau dulu, aku selesa pakai bawal.
Sebab perubahan hormon, selesa pulak belit karpet kat kepala.
Terus aku tak sentuh bawal.



Tapi sejak dua tiga minggu ni aku rajin pulak nak iron bawal.
Bila sarung kat kepala rasa janggal sikit tapi ramai orang cakap aku better pakai bawal.
Even my Hubby chubby pun prefer aku pakai bawal.
Bawal yang dalam peti ais nak buat goreng.



Lepas ni aku nak banyakkan koleksi bawal. 


Dhaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...