19 February 2012

Tak menyangka.



Assalamualaikum w.b.t.

Tebiat aku memang tak gemar menyusahkan orang apetah lagi orang tu jarang mintak tolong kita.

Tapi apelah sangat kalau setakat mintak tolong yang paling ringan yang boleh dia bagi. setakat pinjamkan benda yang dia tak guna untuk sementara. sementara je.




Memang aku salah. dah lah mintak tolong orang, banyak songeh pulak kan. aku yang salah tapi aku tak sangka pulak reaksi dia macam tu sekali. kawan baik aku. mungkin dia tak gemar cara aku datang serbu macam tu tapi teruk sangat eh. tak sangka betul.

Setakat yang aku tahu, yang aku tahu la, aku pada dia tak pernah berat hati nak pinjamkan ape yang aku ada. sebab aku tau suatu hari nanti aku akan mintak tolong dia jugak :)

Sorry so much.

Dhaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...