17 February 2012

Bersalah rasa

Assalamualaikum w.b.t.

Tadi aku pergi tesco kan banyaklah pulak kereta serupa ada perayaan pulak esok. padahal jusco tak bukak lagi janganlah banyak sangat kereta jem pale otak aku.

Tak dak point lah nak cite ape sampai hal kereta berlambak kau nak complain.

Actually nak sambung entry bawah ni yang tertangguh nak pergi tesco punye pasal.



Meet CEO Majlis Bandaraya Shah Alam yang baru tipu hampa.



Cerita ni shoot kat KPKT pulak.
Akulah heroin drama bajet ciput ni.
Rasa macam dalam class Local Government. slide dia sebijik macam slide Miss Farah.
Mengantuk sebijik macam dalam class Miss Farah.



Hujan kat luar sana menderu-deru.
Kenalah tunggu bus dalam KPKT ni.
Kami siap bersila kat lobi dengan muka bebal bus tak datang lagi demm.



Duta ICT tahun ni.



Duta ICT tahun depan.



Laluan berliku.
Mula-mula naik macam cover-cover takut tergelincir cable ke wheel chair ke entah.
Dah nak habis pusing baru eksyen putar-putar cable pasang lagu satu ICT dengar.


Nampak tak betapa busy dari pagi sampai malam ade je agenda. sana sini aku pergi dengan baju kebaya kain songket naik nyampah aku tengok apetah lagi orang yang tengok aku pakai. 



Hari nak balik UiTM, sarapan @Pokli kopitiam.



Muka paling sehabis baik aku persembahkan.
Exhausted.



Frankly speaking, Hotmas is much-much better sedapnya.


Malam ni aku nak relax-relax.

Dhaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...