17 February 2012

Dah tulis entry ni baru aku perasan ia takde tajuk

Assalamualaikum w.b.t.

Hari tu punya hari tu punya hari tu aku ada beli satu benda omel-omel kat buah hati aku la. hari tu entah bila lah aku tak sure dah berminggu takkan aku boleh ingat specific. actually kalau aku ingat specific pun, like ade orang kesah? misti dalam pale otak korang, weh dari aku hafal history idup kau baik aku ingat tarikh Melaka di jajah Portugis. 1511. kan?




Aku jarang beli souvenir kat buah hati aku tu sebab dia kaya dah. semua dia ada. tapi yang aku beli bagi kat dia ni, sure dia tak dak. mahupun yang kecik apatah lagi yang besar. tapi tahap aku ni aku mampu bagi yang kecik jela..



Kantoi dah harga.
Camera ni siap ada flash.
Pink paling lawa.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...