17 February 2012

Berapa punya senyap

Assalamualaikum.

Semalam aku balik umah sebab rindu kat mak padahal aku dah migrain berpuloh hari tak online. sebal betul segala hal dunia terlepas macam dok dalam hutan tak uptodate langsung.



Hutan simpan hujan tropica

Hari tu aku dah beli tiket hari jumaat nak balik umah jugak dah gedik-gedik tak sabar nak balik sekali LDK pulun buat sampai 2 hari gila teriak aku 3 hari. suwey ah LDK bangun awal pagi ujung minggu. kang aku tak pergi LDK kena tahan convo aku pulak kirim salam nak naik pentas tangkap gambar pegang segulung diploma. haishhh rela aku burn tiket tu lah.



Riak terkejut kena pergi LDK

Selalunya aku dapat gak ah balik. tapi hari tu berjalan sakan kat Shah Alam, Putrajaya, Sunway Pyramid and ICT.

Seharian tu aku ngan semua-semua lah rombongan melawat tapak project berjalan satu bandar pakai baju kurung. dari pagi sampai lah malam gila tak hangit ketiak.



Tangga-tangga kejayaan menuju MBSA.







Later aku sambung update. nak keluar pergi tesco tapi kalau minyak kereta tu banyak aku lajak pergi ke lain. 

ok dhaaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...