31 October 2012

Owhh kemon

Assalamualaikum!

Dah terlepas nak ucap salam Ramadhan plus birthday sendiri. perghhh gila takde life aku ni. birthday kali ni bersamaan 1 Ramadhan.

Masa tu aku still pening lalat berjalan tak pijak tanah. seriously Pangkor is so hot. Pangkor for the first week is like honeymoon to me. besttt tapi yang jadi mean-nya, minggu terakhir before balik. hari-hari berulang-alik dari bilik ke class. dalam class sejuk gila. cuaca kat luar memanggang. so, perubahan cuaca membawa pada demam, pening lalat.









Orang kata, luas perjalanan luas pengetahuan. luas pergaulan luas kenalan. Pangkor memang best. first day datang tu ingatkan aku akan terkontang-kanting sensorang tapi sebab sikap tak semulajadi peramah aku ni, dapat kawan, buat kawan, buat gang.

Update: ni entry dalam draft sejak sekian lama. banyak aku nk cerita ekceli sampai tak tersampai maksud title entry. aku pon lupa motif masa aku bagi title owhh kemon. so bialah ia bergantung begitu dan begini. terimala aku seadanya. wallah!


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...