03 April 2013

Buat Terok #12: Bahan ugutan

Assalamualaikum.

Sebagai kakak, aku memang suka bagi kekejaman sikit lah dalam memegang status ni.


Hari ni baru aku sedar, selama aku menjalankan tanggungjawab kakak, aku berlaku kejam pada adik-adik. heh

Situasi dia sama macam Romeo peras ugut Juliet untuk tunduk pada segala kata-kata Romeo. kalau Juliet kasi potong arahan, maka video gusti atas katil mereka akan disebarkan.

Heh lagi. tapi peras ugut aku simple je. adik-adik aku pecahkan mug ke, tertumpahkan beras ke, terlupa solat subuh ke, dah cukup untuk aku jadikan bahan ugutan. kalau depa ingkar arahan aku, aku ugut skala pertama. kalau tak jalan jugak, aku ugut skala berganda. selalunya lepas tu depa jalankan tugas lah.


Cuba sekarang aku buat macam tu, memang makan kaki lah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...