07 April 2013

Hello kenduri!

Assalamualaikum.

Semalam buat kerja rasa cepat sangat masa berlalu. tengok-tengok dah pukul dua, cepat-cepat gerak sorang-sorang ke Ballroom Clear Water Sanctuary Golf. bukan Indah water naa.

Sebab aku lambat, aku sorang je melantak kat meja tu. depa lain dah habis makan lama dah siap snap gambo tak ingat kat aku.


































Kali ni, kenduri abang Teah kesayangan we olls. even buat kat ballroom, tapi depa buat concept kenduri sebab resepsi is complicated kot. kalau ni majlis resepsi, memang aku kena datang awallah. lambat, dok luar.

Rasanya ni first time naek atas pelamin kot! haha hasil kerja gila Aini yang ajak aku snap picture dia sorang-sorang kat pelamin tu, terus ramai serbu hahaha


Khas untuk wedding ni, aku buat two pieces dress. saje aku buat asing dalam and luar tu kot-kot boleh mix and match dengan menatang lain.

Coming up kenduri, Aini's sister pulak next month kot. tungguuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...