02 March 2011

Saya Bangga Ada Ibu..

Hari ni aku kene cerita pasal mak aku kat sini sebab..



Kirin Selama Perak atau KSP telah mengumumkan 
contest anak manje. kelik sini!
moh kite join!

Aku punye mak..

Perihal aku dengan mak aku memang nyata kalau bab makan and masak. kalau aku masak ape-ape , mak aku akan makan dan tak comment banyak. tapi selalunye aku akan masak bile mak aku tak ade kat rumah.

Satu hari tu aku tengah masak, tiba-tiba mak aku balik rumah tengah hari tu.. selama ni mak aku tak pernah tengok anak dara dia ni masak. tiba-tiba mak aku jadi terharu sebab anak dia ni dah pandai masak cincai. (ni bukan first time akak masak la mak.. T_T)

Aku paham perasaan mak aku. maybe selama ni dia yang masak, manakala anak dia yang jarang ke dapur dah boleh di harap kalau setakat nak masak tomyam, ape-ape masakan pedas aku boleh siapkan.

Mak aku sangat obses emas! owh yeh kite cerita pasal emas pulak. mak aku suke emas untuk di buat aset bukan perhiasan di badan. ala yang jongkong emas tu..

This is really funny when my dad luahkan perasaan kerinduan kat tempat lahir , mak aku dengan tak rase serba salah comment benda yang aku dah agak ade dalam kepala dia.. mak. mak.


lama x balik kerteh....... rindu gila..hujan emas d negeri orang hujan batu d ngeri sendiri.......jadi nak hujan emas ke ujan batu????????
23 February at 16:45 ·  · 

    • Nor Lida public gold le....
      23 February at 18:54 · 

    • Fatin Adila ‎; hahaha mak obses!
      24 February at 04:45 · 

    • Nor Lida ha ha ha......
      24 February at 19:31 · 


Public Gold tu syarikat Jongkong emas. hehe

Mak abah pun same-same obses emas.

Aku nak gune gambar aku dengan mak aku untuk contest ni.



Puan Nor Lida omey-omey.
Muke kami fotostat =)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...