10 October 2011

Tips nak tahu korang gemuk or kurus lepas kahwin.

Assalaamualaikum w.b.t.

Tips terhebat pernah aku keluarkan dari gudang!

Biasalah orang yang dah kahwin mesti gembira, setiap hari honeymoon.

Kalau si isteri masak, si suami tibai je makan. tu yang si isteri mengandung, si suami pun tak nak kalah jugak. Isteri baru masuk empat bulan, suami dah sembilan bulan T_T

Bagi sesetengah perempuan tu, before kahwin punyalah slim. makan sehari duapuloh pinggan belum tentu cukup ( sebijik macam aku) tapi still maintain tak naik pun badan.

Tak ada rahsia ok. aku cuma makan ikut kata hati =p

Tapi masalahnya kau belum kahwin, macam mana nak tahu nanti kau gemuk ke kurus ke bila lepas kahwin? haa ni lah tips yang korang cari-cari! tips ni jalan untuk perempuan je sebab body lelaki ni lain macam sikit.

Pertama sekali, korang tengok jari korang.



 Ini contoh jari yang kurus.


Berdasarkan ramalan aku, orang yang memiliki jejari yang kurus bak lidi (macam aku) InsyaAllah lepas kahwin badan takkan naik. jadi orang yang kategori ni, kau makan lah selagi berselera, beranak-pinak lah untuk ramaikan umat sebab kau ketegori safe mode =)

So, jangan runsing lah pada yang badan gebus before kahwin tapi jari kurus melidi, korang akan kurus lepas kahwin. maybe?



Mintak maaf tuan punya gambar ^_^
Jari 'gemuk'


Pada yang jari kemetot-kemetot siap ada lemak terkumpul, berwaspadalah sebab kemungkinan korang akan bertambah saiz badan sama macam jari anda.

Tapi kalau yang badan kurus melidi tapi jari gemuks, mulai sekarang, korang jangan cakap besar dekat sedara-mara yang korang tak akan gemuk lepas kahwin nanti.

Apa yang perlu anda titik beratkan sekarang adalah jari, bukan badan. ??



Senaman jari.

Carilah activity berfaedah untuk jari anda seperti menaip message, mencari pencungkil gigi dalam handbag yang messy, karang puisi cinta and etc. Mujarabkah?

Sila percaya.

Dhaa


2 comments:

BADRULASIYAH said...

santai baca cerita jari gumookss

ehehe...selamat berkenalan
jemput ke blog saya...

Anonymous said...

apa lagi tips nak kuruskan jariii plssss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...