03 November 2011

Kembang perawan



Ketika surya menampakkan cahayanya
Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu…

Akulah kembang perawan
Ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
Milik semua insan

Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
Menikmati semua anugerah
Di hidupku..






Dah macam acara kahwin berpasukan.

Assalamualaikum.

Ini juga update sekitar project yang dah beta jalankan sepanjang semester break. 

Jangan pulak ada yang anggap aku dah kawin. nikah apetah lagi. 

Aku mungkin bakal jadi mak andam suatu hari nanti. tapi ilmu yang aku kutip ni basically untuk diri sendiri. sekurang-kurangnya ada lah sikit ilmu pasal make up-make up ni. 





Punyalah keji perangai. apa satu barang make up aku tak tempek kat muka.
Al-maklumlah kejap lagi nak kena tempek tebal-tebal.


Hari sebelumnya, aku dah jadi mak andam pada partner aku, so hari ni dia yang andamkan aku. masing-masing dalam proses belajar. belum kenal sepak terajang andaman. ??




Jadi DP fesbuk ni, mau menimbulkan kekecohan and gossip liar.
Ada pulak yang tuduh aku kahwin di luar jadual.





Kak Ita gojes and Ila. 
Second weds for them. haha



Adore Kak Ita. sangat baik and cantik.



Corset ni agak besar. Kembang Cendawan jadinya. tssk.



Pakai Contact Lens, mau terserlah bijik mata aku tu..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...