04 November 2011

Suatu ketika dahulu..

Assalamualaikum.

Aku tengah curi masa yang terluang ni ha untuk update belog sebelum mak aku panggil pergi dapur. kejap lagi kena siapkan juadah mak dengan abah aku puasa sunat.

Once upon a time.. Umpama cerita dahulu kala, zaman bahasa baku. kita lihat gambar dahulu.



Budak kebuluran. makan sampai jilat jari kiri.



Aku ingat ni gambar aku dengan abah. 
Adik aku rupanya. 



Budak rambut separa botak tu adik lelaki aku.
Aku tahu laa aku lagi comel. jangan cakap kat semua orang pulak.



Selalunya fenomena ini berlaku bila abah tak mengotakan janji untuk bawak kami ke pampe. (funfair)



Dulu-dulu, aku comel macam Mia Sara lah.
Baju putih tu comel macam kakak dia ni jugak.



Kecik-kecik dah pandai pose bajet comel.



Masa ni cita-cita aku nak jadik pegawai bank. 
Handbag tak cukup besar lagi tu..



Mak gwa layan polka-polka je hoi.



Gambar di ambil semasa tumbesaranku normal sehinggalah adik aku melampaui batas normal.
Memang kena buli dengan adik-adik je.



Si budak ni memang comel dalam keturunan. 
Wallahhualam sekarang comel ke tak. idaknye aku rase.



Group The Siblings. 
Single terbaru: Sekarang aku dah berpunya, mana ada aku single.


Sekian, selamat malam.

Selamat menyambut AidilAdha. 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...