05 July 2012

Kau kenapa?

Assalamualaikum.

Selamat bulan Sya'ban! lagi 15 hari nak puasa kan.. tapi aku dah raya malam ni. well, baru habis puasa ganti. fuhh lega. selagi tak habis ganti puasa, rasa macam tak settle bayar hutang dengan along, angah, achik.



Sebenarnya perasaan aku sangat berbaur-baur sekarang. baur, baur tu macam ni. macam rasa sebu dalam perut. bila bihun goreng campur murtabak dan beberapa ketul karipap tak lupa jugak 3 gelas air soya.

Begini, next week aku ade program. program? boleh lah dikata sebagai program kat Pangkor wah lokasi honeymoon pulak enn. tapi aku taknak ah honeymoon kat Pangkor dekat sesangat. lama gila prog ni! dari 9hb sampai 18hb. time ni lah parents aku nak buat kenduri sambut Ramadhan. siapa-siapa yang free masa, datang rumah ok. ces, aku pulak ade kat Pangkor kan.. tapi kalau prog ni tak jadi kot tercancel aku update belog cerita pasal benda lain. cari story cover malu. wakaka

Apesal Karoot Komedia X lawak gila? tiba-tiba enn tapi aku memang boleh gelak meroyan tambah-tambah last week punya. 



Time gelak memang aku tak sedar donia silap-silap jiran aku boleh kenal sape punye suara lah tu kan. masa keluar rumah nak start enjin kereta sopan je enn sopan lah sangat. tutup pintu kereta pon lapan kali baru rapat konon sopan padahal.. Allah SWT jelah tahu azab orang puasa punya lembik nak tutup pintu kereta pon tak larat. teehee



So, ganti puasa jangan tak ganti! ramadhan dah nak dekat jangan jeles, lepas ni aku nak  melantak puas-puas nanti kempunan pulak dah nak puasa sebulan. korek hidung, telinga siap-siap nanti tersumbat =) penting tu.

Dhaaa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...