23 June 2012

The legend of.. jebon

Assalamualaikum sayangggg

Dah memalam macam ni baru nak update kann nak buat macam mane tiba-tiba ilham tertonggeng depan mata. gambar berdozen dah. so tak payah lah nak reka karangan berjela-jela.

Vacation untuk julung-julung kalinya ini kami pilih Marina Island yang julung-julung kalinya jugak kami datang. Pak gat tu pon tak dan nak lupa muka kami, kami muncul balik. tapi yang istimewanya kali ni julung-julung kalinya kami complete!

Ella berjaya menceburkan ponggongnya dalam kereta Teah untuk menjebonn bersama yey.





Masa otw from Batu Gajah to Manjung dengan kelajuan 100km sejam enjin kuasa kuda, aku dengan Ella perut boya dok bising lapaq-lapaq. gila tak lapaq aku minum seteguk air je tak sempat capai seketul jagong buat tapau. masa time ni, nyesal gila tak jamah yong tau fu mak aku tapau kat aku semalam.

Sesampai kat rumah Aini, campak segala bag. senduk nasik terus, gila sedappp time lapaq kau hulur bubur beby pon sodappp.

Time tengah hari kat Manjung sumpah hot macam kat gurun dah. bayu laut sekali bertiup mau kering tekak semua cairan ke ketiak. panassss



Agak habis basah ketiak mandi peloh, lepak kat dalam tempat beli ticket. siap ade rest and go. legaa sat ade air-cond. rasa macam nak tido pulak. 



Background music "Bring me life" now.



Pindah ke Teluk Batiks nak feeling ombak senduuu.

Masa ni, hanya kami berempat. Dea dah kami amanahkan pada Alip pergi meronggeng lah mereka berdua.



Saje nak tunjuk kekembangan. T_T



Cara nak sebut yang betul: fey punye san
Instead of: fai punye san!
(macam kau kesah kannnn)



Back to Marina Island nak pick up Dea yang di kidnap Alip.



Yeeehaa 5 of us!



From left: Ella, Dea, Teah, Me, Aini the great cooker.
Mengambil kesempatan ade photoG tak professional.
Tak pro pon at least ade muka kami.



Dah berjebon for sure lah lapo tapi aku maintain cool sebab dompet tebal aku hanyalah artificial semata-mata. aku ni bekas pelajar, masih menganggor.. nasib lah ade sahabat sedonia yang memahami.





Tak tau nak explain how lucky am I.. 

Dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...