09 June 2012

Bapap nak?

Assalamualaikum!

Dulu masa aku tak update berjuta lemon hari sebab takde line internet kat campus. ada la jugak alasan. tapi sekarang? internet ada tapi jari berkertu malas.

Gila kesian belog ni..

Pernah satu hari tu aku terpikir nak delete belog ni. kalau tak delete pon, aku terpikir nak up entry yang 'this belog no more exist' wakaka cilakak.

Perangai ni sebijik macam masa aku teringin beli diary kulit keras berciri exotic. dua bulan pertama tulisan lawo kemain. panjang 120 patah perkataan. masuk bulan ketiga ikut teradap je tulis. kadang-kadang, tulis sama seperti semalam. 'SSS' kalau malas tahap sawan.

Macam tu lah sebijik macam sekarang.

Puhhh puhhh banyak nau habuk. mari bersihkan sekarang!!



They have their own point. 

Aku pulak takde motif langsung buh picture tu. anyway rindu nak berbelog. 



Orang sakit gusi, ginilah posingnya.

Dah lah tengah sakit gusi. menderita saraf gusi sebab selama ni tak ade gigi geraham, bila gigi baru nak tumbuh, mula kelam kabut. haishhh aku rela tak cukup 36 batang gigi dari menderita macam ni. babap nak?

Nanti aku update lagi. 

Dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...