16 June 2012

Tekak degil dah lah sengal

Assalamualaikum..

Asal aku keluar lepak dengan Aini comfirm pergi karok. kalau dah karok memang tak lah aku nak bagi mic kat orang lain. tapi kat area ipoh karok mahal. kat manjung jugak the best!

Aini kalau bab karok sangat lah murah hati tak berkira. dia yang selalunya belanja. dah melalak barang sejam aku tak puas lagi.. buat muka sedih kat Aini.. nak lagi sejam =.=' teheee



Owh sebelum karok eloklah menapau saluran tekak. kang pancit.



Muka baru dalam belog aku. Meet Hamy lawo.



Muka lame. dah boringgg

Mula-mula macam blurr ah nak pergi karok kat mane ni. aku ni selective sikit. takot karok lagu hampeh. then, baru teringat kat rooftop JJ kan ade karok. aku tak pernah try. harga pulak not bad. lagi-lagi Aini yang belanja. laju je aku angguk sejam-sejam. padahal dalam hati cakap 'tak cukuppp'

Belambak gambar nak di tayang. tunggu lah sejam sampai semua gambar appear okayyy jangan ngelat!



Mula-mula semua macam bersemangat nak dengar aku berconcert.



Dah naik sheikh depaaa



Masuk jam kedua aku tak larat berdiri. 



Banyak lagi list. tapi dah nak habis dua jam macam cepat gilaa.
Aku nak nyanyi lagi =.='



Dah sampai kat Taman Botani. feeling picnic!



Background sunset. opss tak nampak pulaks.



Big Donuts instead of big apple.



Picnik.



Ikan belaan. kelupuq tangkap roti. hahaha







Udah balik rumah, menong je.. ni lah kerja penganggor tak reti nak cari kerja. berangan nak berjalan jaoh-jaoh nak naik cameron lah, jakarta lah, singapore lah.. petuihhh

Tapi sementara dok menong je kat rumah ni elok lah kengkawan aku ni musnahkan menongan aku. nanti buatnya aku dah dapat jobs juta-juta tak boleh dah nak menong-menong apetah lagi nak menong sambil berjalan.

Dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...