23 June 2012

The very behind the scene.

Assalamualaikum.

It's weekend again duhh. mengeluh pulak kan. orang lain tertunggu-tunggu weekend. I do love weekend tapi untuk orang carba-merba macam aku weekday or weekend is doesn't matter. yeah.

Itu hari aku and sahabat sedonia ade lah shoot-shoot bajet model kelas bawahan. bawahan pon gempak model-model aku. kidnap tepi lorong buat jadi model terus ade butiks offer sorang jadi model. verangan.



Collect pitcha dari handphone Teah. the best lah camera dia! Samsung Galaxy goblok entah tak ingat lah aku bukan gadget punya orang. tahu pakai je natang harom ape dok bersarang dalam dia pon aku tak tahu.



Masa ni ramai couple yang baru kawen dok shoot kat bangunan berhantu ni. perghhh jebon berpeloh dengan baju songket pakai berlapis-lapis dengan mekap bagaiii sanggup.



Penat mereka melayan kerenah photoG. photoGampang kan? wahaha agak-agak lah. aku yang sew the maxi skirt, aku jugak mekap, aku jugak lah snap gambar. see? sangat lah budget marketing. 



Dalam berkawan, kita jangan berkira, iri hati dengan kelebihan orang lain, berdendam, and cakap belakang. cakap lah depan-depan even it's hurt. tapi bila kita sayang mereka kenapa mesti cakap benda buruk. even nampak buruk, cari sisi cantik dia for sure kau sayang mereka macam saudara kandung. 


“A friend is someone who knows all about you and still loves you.”



This is the real me. aku macam kakak pada mereka. yelah aku anak first. aku lah paling garang, paling pokai, paling best, paling unpunctual blablabla but still aku perlu mereka untuk sayang aku..



Secute makcik that holding you Amsyar.

Hari tu paling kebabom lah memory card camera nak pecah punya belambak gambar. tapi paling sobs sekali gambar aku paling sikit. yelah aku kan photoG. ni yang seronok nak rampas handphone Teah. aku tahu gambar aku belambak. weee

Dhaaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...