14 June 2012

Le Dita Von Teese

Assalamualaikum.



Mak cik Dita vogue anggun.

Perempuan ni selain puji kekacakan lelaki, sesama perempuan pon dia akan puji. belum lagi bab yang lain-lain. kasut, bags, makeup blablabla..

Aku kalah tang Makcik Dita ni, Makcik Rozita lagi lah kalah. taksub sangat aku tengok gaya vogue dia tapi memang sexy nokharomm dah lah ade taik lalat seputik sesangat antique dengan rambut hitam pekat lebat.



Aku tak tahu lah kalau dia buat pelastik surgery ke tapi memang makin tua makin lawo nak map. umur nak dekat 40 kalau aku time ni dah kedut mang aih.



Tang mata dia tu. makeup natural tapi mengancam. redlips! aku nak sangat try lipstick merah menyala tapi kulit kuning langsat tapi more to hitam manis mau ke lipstick merah ke tebiat. kening dia satu hal. sangat perfect.



Makcik! tell me your beauty routine peliss. jangan kedukut sangat lah.. 



Aku rasa ni satu-satunya attire dia yang paling sopan. yang lain.. bapak sexy biasalah dulu model playboy mags. sekarang dia ni still burlesque and dia bagitahu aku, dia akan stop menari bila reach 70 years old. dia lah bagitahu. kalau dia tipu aku maka tipu jugalah aku.

Oleh sebab obses sangat nak jadi ala-ala Makcik Dita. aku up satu video kalau ada yang obses macam aku. Dita wannabe?




Enjoy!

Dhaaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...