23 December 2010

Chronology kuno

Aku bukan na imbas dr zaman kuno (mase kecik2) smpai zaman la ni. mau tahun 2020 ta habis entry ni. sesaje na muhasabah diri la kn.. ceywah.

Kalau dulu2 aku ngan gang sters (gang yang aku ade buat entry utk diorg) pegi merayau ipoh naik bus je.. mase tu bukan reti sgt naik bus2 ni. pakat merapu je. dulu setakat merayau kt ipoh parade je. na naik cab pegi jusco mcm ta memandang je (org perak punye bhase mksudnye tade duit) so meraban la kt parade tu.

**step by step kite org makin maju..


Pastu bile tesco dh bukak kt seksyen 18 , kite org pon time tu dh up sikit. dh ade moto. aku ngan ella buleh bawak moto. so dea ngan teah tumpang kite org laa. aini time tu dh pindah Pahang. kirenye tesco tu paling dekat utk tempat kite org merayau. kadang2 tu kalau rajin , sampai la taya moto kite org ke ipoh parade.

**dea n helmet. saje na tunjuk bukti yg dlu2 kite org naik moto je. 


Masing2 dh habis skolah , teah dh ade lesen kereta. mak dia beli kancil utk dia. lawak gak la mase first time naik kereta pegi ipoh parade. tawakal je sbb lesen teah fresh lg! stuck jugak la skejap kt tepi jalan. 

**petama kali naik keta teah bawak.

**mcm kinderbodur kn aku bwak keta. sampai muke ella cuak! pitcha aini n dea bawak kete , tade. 
aku blom merase ella bawak keta. tp kalau dia na bawak aku naik keta , aku na tulis wasiat siap2.

** spek kite belum cukup besa kn teah =)

Sekarang ni sume dh ade lesen kereta n ade kereta memasing. ade skali tu sampai ta tau na naik ngan sape. hamik kau. tp tu laa.. kite org ta bekira pon kalau pasal na tuang minyak. yela , skali sekala je dapat jumpa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...