20 December 2010

Tragedi d Cameron - Spg Pulai

Baru2 ni aku n family sempat g Cameron Highlands. jlan2 mkan angin time cuti skula. mmg ramai sgt manusia. kereta bduyun2. haishh.. jlan na naek tanah rata 2 ofcoz bebelit2 sbb memanjat gunung. tp bus yg menghala turun yg bwak pnumpang rilex je bwak laju smpai kn mase bselisih ngn kete kteorg pon, bus 2 ta slow.. naseb la bucu bus 2 ta libas kete kteorg..
Tp xcident kt kilometer 15, pagi td sgt tragis sbb 28org terkorban n mereka pelancong asing plak 2.


Ni la keadaan mase kejadiaan. aku ta berada d lokasi mase kejadian so ta dpat na rungkai lebih lanjut. 
tp na share bberape pic mase d cameron itu hari.


Singgah kt ladang teh, tp ade cafe kt situ n ade jual cenderamate segala bagai. Mak aku bantai beli 3 kotak teh perisa lemon, strawbery n teh asli.




Mak aku minat bunge ni. siap na amek bawak balek tp abah aku ta bg. mak aku pon kate "amek gambo pon jd laa"



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...