31 December 2010

Ketap gigi

Kes ape tah aku ni , kalau jumpe budak comey-comey gebu-gebu-gebu montel-montel , aku rase na ramas-ramas pipi budak tu and aku misti dok ketap-ketap gigi sebab geram. kat rumah aku ni dah lama tade budak kecik , semua dah pakat besar-besar dah. kena la aku yang melahirkan baby sendiri , ta buleh na mengharapkan baby orang.

Aku jadikan kucing aku pulak macam baby , tp masalah betul! kucing aku ni ta manje sangat. brutal je. tapi kalau aku ambik cipiko (name kucing aku , hasil kacukan mak dia : cipika ngan bapak dia : incas) letak atas paha aku , misti aku ketap gigi kuat-kuat jugak.

**gigi comey

Risau pulak aku kalau aku ade baby sendiri nanti , luruh habis gigi aku sebab dok ketap gigi setiap mase. Tapi , mase aku form 2 dulu-dulu tu aku penah ambik imunisasi kancing gigi. tapi apesal aku dok kancing-kancing ketap-ketap gigi ni? ketap macam korang na gosok gigi tapi gesel kiri kanan kiri kanan. payah!

Ni gambo-gambo baby yang buat aku ketap gigi sepanjang aku ade kat rumah diorang. eei geram!!



**si kembar gebu


**aleesya dan ariana

**alololo

Terketap-ketap gigi aku. mak!! na baby..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...