10 February 2011

Cinta Sayang

Masa zaman budak-budak , aku pernah berangan nak drive kereta laju-laju kat highway dengan big glasses. memang rase hot panas-panas. aku pikir mesti best sebab pertama sekali dapat naik kereta , bukan motor. bukan allergic ke ape tapi kan lagi sesuai ladies naik kereta right..

Kalau naik kereta beramai-ramai lagi best. tapi yang aku nak refer ni mase perayaan. korang dah duduk jauh dengan family. dah tak makan masakan mak kat rumah apetah lagi nak duk bawah ketiak mak. mase tu , on your way to homie , rase sayu je. dalam hati 'cepat lah sampai rumah nak pelok cium mak abah.' syahdu aku rase.

Dah reach 20 , peluang ni datang bile aku nak pergi taiping sorang-sorang tak ajak kawan-kawan jantun hati yang 4 orang tu. huhu aku nak dating , mane boleh diorang ikut. kacau je.

Maybe mak aku nak bagi aku survive starting from now on. Mak aku risau jugak nak lepaskan aku drive sorang-sorang kat highway. tapi anak dara dia ni mane reti takut. rilex je..



aku tak pikir ni long journey. sekejap je , sejam dh sampai. tak sempat nak repeat cd taylor swift.
kat highway tak dapat frequency radio kegemaran. so pasang lah cd dari senyap sunyi.



that is why aku refer kereta. *___*
rempit look-a-like.
 lol



Could i say no to heading straight towards you honey.



my tour guide.



pelancong asing.



ok jum balek.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...