14 February 2011

There is no Special post for Vday

Assalamualaikum.

Perancangan hari ini adalah duduk dalam bilik di kolej Murni senyap-senyap.

Yet , no body will ask me to hang out. hahaha bukan anti valentine's. tapi inche SAN jauh di mata and dia pun macam aku la gamaknye. no speacial day like valentine's hella.

Aku nak bubuh stock gambar yang tak banyak dalam entri ni sebab Cik Amira Fatihah nak ambik. hari tu tak berkesempatan nak ambik. So , my dear buddies..



awal-awal lagi aku dah crop gambar aku kat entry lepas.



aku ajak korang lompat korang tak nak. kan dah burok muke aku!



nyampah aku kat gambar ni. 

Khas untuk teah.. kalau kau tak nak ambik buh dalam fb kau pun tak pe , kau bubuh la dalam album laptop kau.. hehe kite kan kawan =)



Untuk teah kecik comey sorry lambat tempek semua gambar tu. tapi banyak tu jela yang ade. sumpah tak tipu. dhaaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...