14 February 2011

Kalau aku ade 1K

Aku tak mintak lebih. it's just 1K.

Seorang student sepenuh masa macam aku memang payah nak dapat seribu ringgit malaysia secara consistent. harap awal semester jela dapat bau duit ribu-ribu , dah nak akhir-akhir semester bau duit mak abah la jawabnye.

Aku nak buat ape dengan 1K tu ye.. sebenarnye dengan 1K tu aku nak penuhi impian Inche SAN yang malam-malam sampai mimpi bende alah ni. ape istimewa sangat ke Nokia C5 ni? aku tengok biase-biase je. alang-alang nak tukar phone baru pun , ambik la yang lagi gempak..



lawa lagi sony ericsson yang Inche SAN pakai sekarang



see. snap picture pun sensorang je. tak muat dua orang.



Actually harganye baru rm650 macam tu la.


Tapi aku harap dapat 1K sebab yang lebih tu boleh lah aku buat belanja untuk shopping. muahaha

Tibe-tibe aku teringat dialog aku dengan Ella.

Ella : malam valentine's macam ni kau buat ape dengan SAN?
faY : ish buat dono jela. aku tak layan la agenda yahudi. 
kahkahkahkah
***********

Alamak! aku dah salah info la.. yang jadi impian Inche SAN , Nokia C5-03. kalau yang tu lawa la. aku rase macam nak jugak la!!



Banyak pilihan colour pulak tu. aku nak. aku nak.



putih pun cantik.



hijau pun jadi laa. 

Nampaknye , aku perlukan lebih dari 1K!! aku nak jugak C5-03





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...