12 February 2011

Ke mane menghilang? Part One

Ade yang pernah layan and minat shazzy. ala yang nyanyi lagu 'kenapa' dengan Lah Ahmad. aku layan amat mamat ni. dulu time hip hop famous , shazzy si rapper pun aku layan.



Pada aku , dia seorang yang berbakat.

Shazzy ni artis kelahiran Wake The Baby , recording company Ajai. mula-mula percubaan dia mase duet dengan Misha Omar lagu 'Tak Ingin Lagi'. Shazzy rap best tau. sebab tu la aku fall in lof siap hafal rap dia. 

JFK , deejay kat Xfresh fm (sekarang dah jadi Xfm) selalu invite Shazzy pergi konti. dari situ dapat perkenalkan Shazzy gamaknye. mereka , which is Shazzy , JFK and seorang kakak cun Hunny Madu co-op buat lagu. pernah dengar lagu 'Hari Terakhir'? best tau. 

Sejak tu , Shazzy selalu join venture dengan Xfresh fm. aku rasa Shazzy ni jarang muncul kat tv. ade la sekali dua kat program raya. 



Semua lagu dalam album ni adalah rap. aku hafal lol


Tapi Shazzy tak la menghilang tak meninggalkan jejak. Shazzy ade tulis lirik kat artis-artis. macam Tomok lagu Berlari , Zahid lagu Wo! ape lagi ye? banyak yang aku tak ambik tau dah. hahaha



topi senget sikit tu trademark dia.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...