05 June 2011

Cuaca yang bersalah

Kebelakangan ini orang kat sekeliling aku akan bercakap pasal nak potong rambut padahal rambut diaorang bukan panjang cecah bontot sampai dok bising rimas rambut panjang. sebab cuaca sekarang memang panas. kalau kat merbok , ade hujan waktu malam sekali pun , selimut aku campak bawah kaki. tak sejuk langsung.

Tak pa lah. rambut mereka. biarlah mereka terjun dengan rambut-rambutnya. (?)

Padahal orang laki pulak sibok-sibok nak simpan rambut panjang ala-ala Gambit. tettt

Aku tak kisah pun macam mana rambut aku. sebab aku bertudung. ade la sekali aku ke saloon nak ubah taste dari ikal mayang ke permanent curly. damn! sumpah tak jadi. keras je rambut macam dawai. memang jahanam dah rambut. nasib baik rambut tak terbantut.

Kalau lah aku seorang yang free hair. aku kate kalau. Aku akan pilih rambut jenis messy look sebab senang jage. iye?



Ni messy sangat. macam rambut aku baru bangun tido



Yang ni better. aku adore yang ni. yeh



So bila bangun pagi , aku sanggul macam ni dah boleh pergi pasar beli bawang.



Tapi realitinya rambut aku tak menjadi macam yang aku nak. 
Lawa lagi rambut asal aku.



Rambut asal sejak lahir. tapi warna hitam pekat.
Mewarisi bahagian mak aku sikit.



Aku mintak amoi tu kasi volume sikit macam gambar ni.
Hampeh tak jadiii



Aku nak potong rambut jugakk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...