16 June 2011

Jemputan ke Majlis Perkahwinan saya

Assalamualaikum.


Kepada rakan-rakan budiman, saya nak buat pengumuman penting. tiba-tiba guna ganti nama saya pulak.

Sejak kebelakangan ni, memang tak ade entry terbaru sebab busy dengan majlis yang akan berlangsung esok.






Maaf korang tak boleh datang sebab borang untuk 120 orang dah habis. (?)

Actually aku nak pergi kursus kahwin je lah. huahuahua berangan lebih macam nak bernikah esok.
Gamaknye macam mane rupa aku mase kahwin?



yakk so simple!

Kursus ni aku pergi secara suka rela tak ade orang paksa. saja suka-suka. tapi tak bermakna aku akan kahwin dalam masa terdekat. tidak-tidak-tidak.


Kebetulan ustaz kat UiTM aku ade buat program kursus perkahwinan+murah+senang+flexible.

Aku dengar rumors next year yuran kursus ni makin mahal and tempoh kursus ni seminggu. perghh lame tu. baik aku korbankan siap-siap dua hari yang berharga aku ni di hujung minggu. 




Calon aku pun belum ambik kursus kahwin. Duit kursus kahwin ni aku claim dalam duit hantaran lah. bijak bijak.


p/s: aku dah lama tak update sebab dok ralit bace novel of the year!!



Khatam dah..
Tapi awat ending tergantung?
Ade sambungan lah tuu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...