26 August 2011

The middle of Ramadhan

Assalamualaikum.

Ye aku tahu sekarang ni dah akhir ramadhan..

Memang dah lama sesangat aku tak update belog sebab agak tak rajin.

So sebab tu lah cerita ni stock tergendala punya. Kejadian ni memang terjadi masa pertengahan Ramadhan. tengah duk busy dengan projek roselle aku tu sempat lagi plan nak bukaka puasa kat luar.

Ada satu hari tu, kami plan nak berbukak puasa kat Hotmas. tapi alamat minum air masak jelah kalau sanggup tunggu orang lain bukak puasa dulu. meja semua fully booked. masa tu baru pukul 4. niat nak pergi booked siap-siap tapi hoyeh semua meja dah bertuan.

So, tak nak menghampakan perut aku dan kawan-kawan. aku sedaya upaya adjust masa yang sesuai.



Memperkenalkan muka mereka bertiga yang terexited dapat pergi Hotmas



Padahnya bila datang awal tapi waktu berbuka belom tiba. 
Makanan sudah tiba.
tiba-tiba



Ini Dania yang sangat happy go lucky.
Dia lah sayang-sayang saya.



Lamb chop black paper Pa'ah yang paling lambat sampai.



Yang ini aku punya!!
Grilled chicken black paper.



Dania berkongsi makan dengan boboy dia.
Boboy tu ada kat atas pinggan dia. T_T
Bf dia bagi.. tu yang over tu. 



Chicken chop si Kecik yang tak berapa nak kecik.



Nasik goreng mereka-mereka yang lain.

Hotmas ni memang terbaik! kalau masa bulan tak puasa, orang sentiasa ramai. tapi 5 minit lepas ambil order terus boleh dapat makan. sedap and banyak pulak tu. aku memang suka restoran macam ni!

Last but not least..


Pinjam boboy Dania. 
Sesuka hati aku buh nama dia boboy. 
bhahaha

2 comments:

Anonymous said...

ok..comey nama boboy 2 !! sy syg awk jugak :) _dania_

faY said...

dania comment laa.

hahaha suke aty aku je kan buh nama boboy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...