29 August 2011

Welcome Syawal

Assalamualaikum w.b.t

Ok semua dah bersedia dengan persiapan raya?

Setakat ni aku rilex je guna and pakai ape yang ade. tapi ada jugak barang-barang baru untuk raya ni. nama pun raya.

Selepas cuti raya ini, masa agak suntuk dah. tak boleh lengah-lengah dah sebab waktu study week aku dan group assignment kena membentangkan project Entrepreneurship (VIVA).

Dalam project ni kami buat Product Roselle. terhasillah satu belog tipu-tipu untuk syarikat kami. Fanatiq Enterprise. Besar hati aku sekiranya ada antara korang sudi follow belog tu. lepas habis VIVA kami tu, hangpa nak unfollow belog tu pun tak apa. aku pun bukan nak constant update belog tipu-tipu tu.


Last word: aku dah tak sabar nak makan ketupat favourite sampai pecah perut.



Ehsan Google.
Selamat menyambut hari raya Aidilfitri kepada semua rakan-rakan,
saudara-mara, jiran-jiran, guru-guru dan semua yang mengenali aku.



1 comment:

Anonymous said...

You've made some good points there. I checked on the net for more info about the issue and found most people will go along with your views on this site.

Look at my homepage :: china travel agent

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...