03 September 2011

Sebulan Beraya

Assalamualaikum.

Dari itu hari aku berniat nak puasa enam. eh eh silap. berniat nak hupdate belog aku ni..

Asyik terbantut aje dari raya pertama sampai raya ke lima baru reti nak update. banyak betul agenda padahal satu je masalah aku sekarang ni iaitu: malas nak update. gambar tak banyak, so mood nak update pun lesap.

Semalam gang aku datang beraya. baru semangat nak update! ade ciri-ciri belog beraya gitu.

Tapi, ade picture aku beraya dengan family jugak.. takkan non-hado langsung kan.. jadi, aku tempek picture dengan family dulu lah.



Erm.. memang kerja aku melarikan tema raya tiap-tiap tahun.



Technical problem with that camera. 



Paparazzi berlambak kat depan kami. 
Sampai silau mata mak aku.



Makan-makan time.



Tahniah kepada family pak ngah yang berjaya sedondon. Purple.



Boleh jugak kalau jubah ni aku pakai masa bertunang.
Jimat kot..



Yes! cari duit raya.


Next entry, raya bersama kaum friends. dhaa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...