19 September 2011

Critical parts

Assalamualaikum.

Waktu macam ni sepatutnya aku kena get ready untuk paper Entrepreneurship pada hari rabu.

Tak sangka dah settle project 'business proposal' kami yang suatu ketika dulu aku rasa aku buat kerja yang tak akan pernah settle.

Hari di mana kami kena setting booth untuk product jualan, promosi and penilaian oleh dua orang panel, jadi kelam-kabut bila tengok booth orang lain --> humang aih macam booth kat tapak jualan Jom Heboh! lawa-lawa.

Segera kami duduk di meja bulat dan sebulat suara nak keluar cari sesuatu yang menarik.

Bayangkan waktu tu, maghrib! malam ni kena settle separuh pasal booth so that esok tak kalut.

Lastly, di Uptown Sungai Petani kami jumpa florist shop and sewa pintu gerbang orang kahwin punya tu!

Tapi kami ambik separuh je. tak muat nak sumbat semua dalam kereta. ok lah tu. setakat nak gantung board kami which labels Fanatiq Enterprise. So, settle set up booth.



Booth orang lain, sumpah cantik-cantik. satu ni je gambar yang ada kat aku. nanti aku mintak kat diaorang yang lain.

Continue later yah!

Ok dhaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...