03 September 2011

Thank God its Raya

Assalamualaikum w.b.t.

Bila spirit nak update belog tengah berkobar-kobar, eloklah aku update sekarang sebelum ade gangguan yang tak terduga.

Stock gambar tengah banyak ni. itu pun puas lah aku paksa si Ela buh picture-picture yang ade dalam handphone dia kat fb.

So, terlahirlah entry kali ini dengan segudang gambar-gambar aku and the gang yang datang beraya kat rumah aku semalam.



Oleh kerana Ela sampai dulu, aku shooting dengan dia.



Mana korang-korang ni?



Ok Datin De'a and Te'ah dah sampai.



Datin De'a memang meletop.
Sure orang lain tak terlawan.



Tengah-tengah tu Te'ah.



Unwell-known Celebs



Laksa + air orange bergas blurpp



Ni first time aku bergambar kat cermin besar kat rumah aku..
Selama ni tak berkesempatan pun. sob..sob..



Tengoklah si Datin tu. tak boleh nak senget lagi?



Menuju ke rumah Aini.



Kali ni Ela yang bawak kereta. 
Boleh aku membuta. T_T



Celeb jemputan sudah tiba.
Baju dia tak boleh nak burung merak lagi ke?



Cermin lagi ^_^



Kengkawan yang paling comel jatuh kepada mereka berdua..


Sekian saja untuk kali ini. lain tahun aku update lagi pasal raya. 

Good days ya!



4 comments:

Anonymous said...

tomei.. :D

faY said...

kawan2 saya mmg tomei tomei =)

faY said...

eh boleh je. kat batu gjah semua ade.

yg tak ade pun akan ade jgak. thee

Qaseh Dalia said...

sakannya ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...