26 September 2011

Hibernate sekejap.

Assalalamualaikum.

Lama sangat-sangat kan aku tak update. saja gedik malas nak update huh sebab aku rasa bila nak update belog memerlukan satu commitment yang besar.

Jadi commitment yang besar itu telah tiba, dapat lah update belog ala kadar. jadi tak kisah lah ada orang singgah setakat R&R atau datang baca dengan kusyuk tapi tak dapat sebarang info pejadah pun dari entry ni.

Baik baca buku Law yang bertimbun case nak kena conclude.

Ape-ape pun, ni kan personal belog. aku nak express kan sikit lovey mood aku hari ni. sebab aku terasa rindu.

Rindu tahu.


Si Gemok bila nak kurus.



Ni muka orang yang kena penampar jarak jauh.


Kami jauh tapi ada telephone untuk dekatkan kami. 

Juga facebook. tapi masih rindu jugak. 

Sudah lama tak webcam. apetah lagi 3G. huh tak boleh di harap laptop and handphone ni. buang dalam longkang belum tentu ada orang nak ambik. T_T

Jadi.. aku nak sambung study. dhaa




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...