14 March 2013

Tepat terkena batang hidong

Assalamualaikum.


Tahukah anda.. sekian lama ayat-ayat ni aku nak karang tapi tak terkarang-karang sebab tak tahu macam mana nak explain. Sejak sekian lama dok berlegar-legar kat kepala hotak sampai menghantui tidur malam aku. seksa pulak rasa.

Nasib lah jumpa benda ni kat fesbuk so mudah lah aku nak terang situasi sebenar terutama aku yang mengalami. :)

Lega rasanya macam taik keras yang di teran keluar dengan jayanya..

























This is so true! so true! memang ini yang aku nak karang tapi satu gambar ni dah explain everything! thank kasih you all.

Heh. aku dah lama perasan perangai perempuan especially aku lah, macam ni. kalau laki kita buat silap, macam takde maaf bagimu. kalau dia sediakan alasan, siap lah kita boleh hujah sampai patah hujah dia. kalah peguam!

Tapi kalau kita buat salah, alasan kita pun tak mau kalah siap fire dia balek. kalau dia berani salahkan kita jugak, memang siap lahhh berak berdiri lah kau.

1 comment:

SHAZRIZAL SHAHMY said...

ish3, fahamilah lelaki wahai perempuan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...