11 January 2014

Lagi hebat

Assalamualaikum.

Sejak dah tua ni, selain dekatkan diri dengan port makcik makcik, aku gemar ke kenduri kawen dah sekarang. Bila pergi kenduri orang yang kita kenal ni baru la best. Dulu tu asal pergi kenduri entah celah mane ade kena ngena dengan mak abah. Tu aku malas ikot.

Tuari kak pasha, kakak teah bertunang. Grand macam knduri sambut menantu dah gayanya. Naseb aku tak pakai baju kamdar.

Baju aku pakai pergi majlis tu, baru siap dua tiga jam lepas. Aku jahit sendiri ye. Jahat sungguh nafsu stail nak lomba dengan orang darah manis. Tapi aku jauh ketinggalan la. Orang ade kena sarung cincin. Aku ape ade. Camera pon tak tala kat baju baru buat tu sentap jari jari I..

Tapi setakat pakai baju jahit sendiri ape hebatnya. Boss aku lagi hebat. Langsir tu dia buat pakai jadi baju. Siap pergi kenduri langsir tuu je dipakainya. Alas meja jadi tudung pastu pakai cap besboll jadi awning. Keji gila post ni. Mohon hentikan kekejiaan ini sebelum entry ni bocor boss aku teriak lap guna langsir. Wakaka


Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...