19 January 2014

Seni mencelah

Assalamualaikum

Aku tak ingat samaada aku dah pernah post pasal cite ni ke belom. Sebab benda ni memang dok dalam kepala jenahak ni sekian lama. Dah belog ni pon jenahak jugak. Maka jenahak jela.

Aku ade satu problem kalau tengah bersembang dengan kawan pada kawan kita. You know macam double date. Tapi tak date pon la. Hang out dengan kawan lepas tu bumb into dengan kawan kita punya kawan. Takkan nak toyaaa je tak bawak bersembang. Kena lah tunjuk cool. Padahal masa tu tengah work hard nak hadam pebenda aku nak borak sama lah macam dalam class history mesopotamia macam dua minggu tak masuk class. Jammed pale oi nak pikir. Ke aku je macam ni. Kena work hard sangat nak mencelah masuk selit selit lawak jenaka. Tu payah tu.

Ade pulak timing dah betul, mencelah sekali tak lawak bhai. Selalu macam tu siap depa tak paham ape aku cuba sampaikan ni. Ok aku fedup. Aku rela shut my bigmouth.


Posted via Blogaway

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...