17 April 2011

Sekejap tapi lama

Bila wifi buat hal , terbantut kisah cinta aku dengan belog untuk beberapa hari. mungkin almost a week? ok , weekend untuk study week punye ade dalam 5 hari. aku just balik rumah 2 hari. cukup ke? aku rase macam sekejap je , tak sempat nak buat ape. pade aku 2 hari tu sekejap. tapi cuba kalau kau kena pergi kursus or camp yang membosankan , 2 hari tu akan menjadikan hidup kau macam 2 bulan di penjara??


Sempena kepulangan aku , family aku telah membelanja dinner di marrybrown. wah! perasan pulek. bukan sebab kepulangan aku ni ha. sebab tiada sebab. saje makan kat fast food restaurant sekali dua kala.




zoom in!



zoom out! ok takde sape layan



save budget la tu..







aku snap picture ni. 



so , kau snap picture aku balik.


Nak kena balik dah.. nak buat persiapan untuk final ya. gud luck semuaaa   ◕‿◕

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...