20 April 2011

Tamak menggoreng ☢

Frustnye tak dapat pergi hari persandingan member baik + kakak brutal bawak motor laju-laju + cikgu perosak. itulah kak ema. jiran aku yang akan kawin 1 MAY ni. actually dia dah booking aku untuk jadi pengepit dia sepanjang hari nak nikah and hari persandingan.

Aku siap sign MoU kira compem aku jadi pengepit kak ema ni. tapi itu cerita before jadual exam keluar.


Punca tak dapat pergi: 1 MAY tu hari last paper final exam. entah macam mane aku nak perform mase paper last tu. hati ofcoz kembang kembung dok pikir nak balik. 


Tapi dalam dok exited nak balik , exam pun makin dekat. aku memang dah prepare. kuali dah di beli. sudip pun dah beli. 



Kuali untuk menggoreng paper H.R. esok




Alatan-alatan menggoreng ya.



Barang-barang baik punye tapi entah menjadi ke tak resepi aku ni hah. kalau subjek agak tahap iron chef terpaksa aku guna resepi segera. 




Kalau aku guna resepi ni , memang kurang menyelerakan.
Examiner check paper aku mesti buang dalam tong sampah dulu pastu ambik balik.




Ok , aku dah dapat idea untuk kasi up sikit menu yang di goreng.
Kalau examiner check sure rasa sayang nak tinggal. 


Picture-picture makanan ni buat aku rase lapar. kalau aku , aku tak banyak cerita. meggi pun sodapp  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...