08 January 2012

In the name of Love love love love (effect bergema)

Assalamualaikum w.b.t.

Kan hari tu aku cakap aku nak date dengan hubby aku kan, memang betul lah tak tipu. Aku confident even muka burn. Tapi ok je. Peduli  ape.



My bodyguard that day and forevah!
Jangan cilok  mencilok eh dia kite punye.

Awal-awal pagi aku bangun masak segala (bawak bekalan masa depan dapat jimat nanti kawin pokai pulak)
Membabi buta je kami heading to Penag Hill! Pandai pulak cari jalan. Tak main lah U-turn. Gps pun tak guna. Kami guna naluri. Ceywah padahal siap tanya member-member Penang segala.



Orang  tak ramai sangat. boleh posing maut sikit.


Dari jauh aku duk buat shok. Lama dah tak naik. Zaman aku naik Bukit  Bendera still pakai tren lama. La ni pakai tren baru. Laju gila.. masa sampai kat atas, tak banyak beza bila dejavu aku datang, aku dapat rasa owh tempat ni aku pernah datang, ye di sini aku pernah ambil gambar masa muka sememeh dulu-dulu tu. Kat sini la aku buang tisu lap hingus, kat sini lah ah shut up!



Flash back 6 tahun dulu.

Ahaks.

Tahu lah kau pernah datang. Tak payah nak flash back buat jejak kasihan kat sini.

Pelancong boleh tahan ramai gak. Tapi aku rasa keadaan dia makin sesak kalau cuti sekolah ujung tahun hari tu. Nasib kami datang time weekend biasa. Tapi kalau ade sape-sape nak pergi, bawak la matrix  card. Boleh dapat half price. Harga kami dua orang untuk naik and turun train baru rm8. Discount half price. Anak raja hoi.



Air coke kat sini pon 10 hinggit. baik aku naik train return 10 kali ada berbaloinya


Then, picnic kat padang kota. Tapi tak padang kota sangat lah sebab dah kat area Gurney Plaza. Dapat lah tengok wayang kat GSC filem Jack n Jill. Ofcos lah lawak Adam Sandler kot! Dari awal sampai habis dok gelak baq hang.

Alang-alang datang Penang kena merasa semua, especially naik Ferry. Masa datang, naik Penang bridge, masa balik naik lah Ferry. Jimat 70sen. Hehehe



Abang kacak saye. dulu dia tak kacak macam ni. peliks
Pakai silikon ke


Bila balik rumah baru teringat homework and segala problem mak nenek. Ah aku cakap kat bf aku, taknak balik rumah boleh tak? Nak benti belajar boleh tak? Tension lah.. hoi! Semester akhir kot! Ok.. give up.



Dhaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...