31 January 2012

Kids aren't annoying me and not

Assalamualaikum.

Aku nak ucap beribu terima kasih kat korang yang sudi singgah belog labon-labon ni.. yang sudi follow bah kan yang was-was nak follow. at least ade yang tercampak kat belog ni pun terima kasihs. Siap ade S nak gambarkan betapa banyak terima kasih. uncountable nouns. ahak Teacher Nora must be proud of me.

Normally womenfolk memang suke budak tecik-tecik omey-omey macam teddy bear boleh bergerak. hati keras batu pun misti geram rasa nak pintal-pintal pipi gebu budak habis cabut pipi dia. buh kat pipi aku sikit bagi gebu macam depa. aku memang selalu buat kerja tak pekdah tu. korang pun kan usah gebang macam tak pernah.



Side corner usha adik dia kena ciom bertubi-tubi.



Perkenalkan diri masing-masing budaks.
Aleesya, Ariana. Ariana, Aleesya.
Confuse.  










Ini budak dua orang memang buat aku geram sampai retak gigi tak dapat gigit depa aku pegi gigit teddy bear. ape rasa. 

Orang kata, kalau nak anak comel selalu la usha budak comel anak mixed blood ke Pan-asian Pan-tenuk ke. Ambik aura depa barang semangkok taruk kat perut confirm anak kau keluar tak ghupe macam kau. 

Gurau je =) 

Selalunya, aku boleh stick dengan budak-budak sejam dua je pastu aku buat dono. haha habis madu sepah di buang. anak aku nanti aku amek kesah sejam dua ye dak?

Aku dah nak tenggelam. nanti aku timbul semula. hujung minggu ni aku ada trip ke Putrajaya. maybe aku tenggelam tak timbul-timbul dah sebab di tenggelami kerja. bajet dah kerja. kerja sekolah. owh ok.

Dhaa.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...