23 January 2012

Perut kosong utk menapau


Bila ade caption comel Assalamualaikum tu baru semangat aku nak updae belog. kan comel ala-ala barbie. i loikee fullstop

Hari kejadian Malam Pra-graduan untuk student DiPAC and Basic tangkap muat di adakan sekali boleh jimat.

DiPAC untuk diploma and Basic untuk degree. Actually dinner ni sangat formal, tema pun baju kebangsaan. kebangsaan sangat.

Hari yang sama aku tak boleh lah nak kerat badan aku untuk attend kenduri kakak Ella even dia dah warning aku awal-awal. aku tahu kenduri tu tak meriah tanpa aku. haishh sorry Ella. nanti aku buat special entry tempek picture hang sorang je kay.

Kena tempek picture hot dari gudang dulu..



Aku rasa syok dapat sekuntum rose masa walk in the hall. tehee tak pernah dapat tu yang pulun dari awal sampai akhir tangan tak lepas pegang bunga. masa makan, kaki ambik alih tugas pegang bunga.



A for Ayam. mula-mula perut di sumbatkan dengan lauk.


I for ikan. siakap 3 rasa aku rasa.


P for Prawn keras retak gigi. aku sangat malas kupas kulitnya. so telan begitu je.



Keadaan perut masih terkawal.




Perut dah bergelodak. Buncit.






Sir. Meletop.


Bukan kat toilet tapi depan lif.

And the rest ade di facebook. naik boring aku tengok.

Dhaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...