06 January 2012

Kalau kulit putih macam tepung gomak, aku menang lah talik tali tu.

Assalamualaikum.

Weh tajuk pon kau dah start bebel. Sumpah orang jelek.

Penat-penat pun, nak masuk 3 entry dah aku update gila. meroyan sorang-sorang. ahaks.

Penat bersukan, ape ingat aku takdak semangat kesukanan tahu makan cencol lemak 5kilo.

Family day ke sport day same lah pagi tadi. burn dah kulit aku. baru main dua game. tu pun jenoh pekik ajak main. panas lah mood nak bersukan pon macam loii je. loii tahu? tak tahu search kat google translate.



Gaya artis bersukan. *_*



Kami antara senior yang terawal. syabas.



Aku tak sangka begitu excited gaya aku bersukan.



Tunggu turn dalam cuaca panas membeku



Muka ketat pakai screw.



Lecturer rock kami!!



Yey! dah sampai turn main lambung-lambung belon.
Nasib tak lencun. kuku gwa pendek tak pecah lah belon tu.



Hampir itam muka huaa


Ramai yang datang so happening lah jugak. gwa tak puas hati gwa talik tali tu kuat-kuat dah. lenguh tangan baq ang. 

Sekarang aku nak pergi buat rawatan kulit. itam legam dah! esok nak kelua dengan hubby aku kot. demm

Dhaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...