23 January 2012

Kek Lapis


Tiba-tiba nak buat resepi kek lapis.

Ceit kau tu makan kek lapis je yang kau tahu, buatnye hancur. orang tak heran lah setakat kek lapis kalau nak buat resepi kek bantal ke kek labu sayong ke kek sirih junjung ok la jugak. mungkin ada lah orang heran.




Ahak kalau ada yang salah masuk page, harap di ampunkan. tak de resepi kek lapis pun.

Sejak dua menjak ni hidup agak mencabar kewibawaan aku tapi Alhamdulillah semuanya ok. Kadang-kadang aku bangun pagi and pesan pada hidup: Hidup, please be nice with me =)

Mungkin mak aku akan pikir anak-anak dia tak kenal erti susah sebab ape yang kami nak, akan ada depan mata. tapi mak tak tahu senang di bahagian tu, susah di bahagian lain. banyak yang mencabar hidup sebagai remaja zaman sekarang.

Weh, jarang aku buat entry luah perasaan ni.

Hehe.. sajalah, aku rasa serba salah pulak bangun awal padahal class pukul 10.

Jap ye aku ade picture dalam gudang. memang takde kena mengena dengan Kek lapis, hidup senang tak senang ke. tah pape ah.



Mata idaman aku. one day aku nak buat sebijik macam ni.
Time tu, penuh picture mata aku je dalam belog ni.



Tetiba rasa nak dengar lagu Bila Aku jatuh Cinta dengan Awi Rafael.
Eh.



Kerja bertambun-tambun tapi still ngadap laptop kerut kening.



Kakak Ella baru putus cinta.
Datang umah aku nanges-nanges tadi.
Siapa nak rawat luka dia sangat di sarankan segera cuba naseb.



Bangga abah gwa pakai baju yang aku beli =)


Gila tiba-tiba update secara random takde motif. 

Dhaaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...