08 May 2011

A day in my life

Dah lame tak update tiba-tiba muncul entry a day konon. mula-mula bz dengan final exam. tapi tu dah settle almost dua minggu? aku dengan berkobar-kobar nak update kat rumah , hilang terus mood bila tenet tak buleh connect. sekarang dah boleh. so aku berjalan dengan SAN boleh buat modal buh kat belog. ape kena mengena daa




tuan puteri dari kayangan


SAN snap dari luar kereta. aku dok tengok maharaja lawak sorang-sorang kat laptop dia. kihkih




yang lain aku boleh edit tapi tang buncit tu sorry.. kahkahkah




tangan tak pro snap memang ke laut




sekarang aku dah mula lapar. nak pergi makan

* SAN dok bebel ape



chop chop







aku punye yang sikit tu je. orang kurus makan sikit



Habis hilang anggun makan black pepper chicken chop kat food court Jusco. kalau SAN makan, usah risau memang belemoih dah.

Sebenarnya SAN dah kurus banyak kalau nak beza dengan dulu-dulu. kang tak pasal-pasal orang pikir SAN tak bahagia dengan aku. kahkahkah 

 ok dhaaa    

2 comments:

Anonymous said...

mana ada buncit :p

faY said...

ops hamil ke? haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...