27 May 2011

Masa berlari keluar

Kurang dari 24jam lagi kena kembali ke Merbok untuk menghabiskan sisa semester sebelum dapat diploma.

Bukannya tak bersemangat tapi rasa macam cuti sekejap sangat. tapi dok rumah lama-lama naik bosan la jugak. tu pun cuti sem tak sampai sebulan. ade la dalam 28 hari.

Ni belum di kira dengan hari aku kena outstation kena pergi beli butang seluar abah aku yang tercabut sebab perut dah buncit. kena beli daun kari masa mak aku rajin masak kari kepala ikan. plus kena teman adik perempuan aku beli cekak rambut dia yang patah sebab dipijak oleh orang yang sakit hati dengan dia. siapakah?

Tolak tambah semua tu ade la dalam 20 hari je aku dok kat rumah.





So, dengan masa yang masih ada sisa-sisa , aku perlu ke pekan nak beli barang-barang. 



Pekan Batu Gajah yang harmoni T_T

dhaaa



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...