30 December 2012

Kotak penuh misteri

Assalamualaikum.

Tetiba rumah rasa sunyi. takde suara, gelak, nangis budak-budak. rasa kehilangan something. rasa nak suruh mak mengandung lagi.

Syukur ade sepupu kecik-kecik. dapat tumpang riang masa diorang datang lepak rumah family aku semalam. happy gila terus plan nak bawak semua main bowling. dengan dua family, dua buah kereta MPV full.



























Kami yang muda remaja gerak lebih awal sebab warga emas banyak urusan. so dalam kalangan semua ni aku paling warga emas. aku kept asking them "happy tak, happy tak?" depa angguk-angguk. ^happy^ aku memang over.



Tapi ade jugak yang lebih over.




Bermulanya misteri di sebuah kotak yang dari jauh memang dok memanggil-manggil aku. sejak sampai Ipoh Parade aku dah terbayang kotak misteri ni. aku tak senang duduk nak tunggu diorang habis main bowl. rasa macam nak pergi sendiri ke kotak tu tapi macam "seorang selamanya".

Settle diorang main bowl, aku deras bawak diorang ke kotak misteri. hehehe impian aku jadi nyata untuk posing sederhana tapi hasil luarbiasa! inilah kotak misteri. buatan jepun nasib ade english jugak.































Tumbesaran mata sangat extra. heee tu yang misteri. bermata bundar dan kusam tapi bila di screen ni nampak sangat gojes! rasa nak bagi flying kiss kat semua orang.





Bukan sekali aku masuk kotak tu, tapi dua kali. lepas tu bahagi-bahagi gambar kenangan tu kat adik and sepupu aku. dapat lah sorang sekeping. ade yang dapat dua keping sebab next round tu ade yang tak masuk kotak. hehe


2 comments:

E'in said...

mcm best je kotak misteri nie... hehe

♛ Rose Wolfsbane said...

cantik ! mahal x weh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...