25 December 2012

Troll at subuh time

Assalamualaikum.

Macam selalu, aku bangun solat subuh agak-agak nak dekat pukul 7 heee tu biasa. yang luar biasa tu pagi tadi.

Mak aku buat style terkejut tergempak macam dah lewat sangattt. aku buat rilex.. cool, tengok handphone jam pukul barape. laaaa hai baru pukul 5.42 a.m.

Mak ni buat lawak ke ape. kejut macam pagi ghaye aidilfitri pulak. pagi ghaye pon aku tak bangun awal cenggini. aku buat derk tutup mata sambung tido. subuh tak masuk lagi lah mak.

Heh silap tengok jam. sayup-sayup dengar mak aku gelak.



7 comments:

Enchek Kamen said...

nasib baik bukan 3 pagi. harharhar

faY said...

klau 3 pagi mmg tak terjaga lgsg laa harharhar

jaakechik said...

silap tgk jam rupanya..hihi... btw, tengkiu singgah td...dah follow sini : )

Unknown said...

ahahhahah ala, biasalah tu.... blog dia pun kemas jugak..ehehhehehhe sejuk mata memandang

roshidayahdayu said...

hahaha kelakar je .. mak kamu kejut mcm pg raya , tp kamu still rileks hehe

haney said...

hahahha. xdpt bygkn mcm mn mak awk kejutkn. :D

Cik Kay Jue said...

hehehe.. sesekali kena bangn awal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...